Ahad, 1 Februari 2009

lepas geram



petang sabtu 31jan baru nie..
aku begitu boring.biasa hbby
ada diumah boleh gak pi round2 dgn dia..
tapi aritu dia telah mengecewakan hati saya.
janji nak ajak brsama ke ipoh makan kenduri diumah hafis.
taw2 katanya van dah penuh dgn kawan2nya.aku pun di ketepikanlah.
katanya semua laki jer yang pergi Yang..saya pun x kisahlah.
saya pun ambil keputusan nan main bowlinglah ari nie... tampa buang masa terus call reef
tanya dia nak main bowling x ari nie..??dia kata nak balik kampung..sekali lagi saya hampa
lepas 5 minit saya terima call dr reef..katanya mak jang boleh gak main kejap..
hati saya rasa seronok maklumlah dah 2 minggu miss nak main..
kami pun mula main kul 2 p.m sampai kul 4.30 p.m..apa tak nya 3 game sekali main...
lepaskan gerammmm.....

1 ulasan: