Ahad, 22 Februari 2009

HAPPY BEFDAY TO U...YANG KE-51TH..


selamat panjang umur ....
selamat panjang umur buat suamiku yang trsayang...
semoga ALLAH setiasa melindungimu...
tiada apa yang dapat kuhadiahkan...
hanya sekeping hati yang kecil dan tubuhku yang kedil ine..
suamiku...
kaulah suami yang mengerti erti kasih sayang...
kaulah penghibur dan penawar buat anak2mu...
aku begitu bertuah mendapat suami yang memahami...
dan bertanggungjawab dalam keluarga..
smoga hidupmu diberkati ALLAH SENTIASA....
dan dimurahkan rezekimu ...

2 ulasan:

  1. Cik Azmi, ingatkah aku lagi. Kita pernah berjiran masa diTampin. Aku Ahmad Dugol @ Osman Dol. Mungkin hang dah lupa kat aku. Tak apa, yg penting aku masih ingat kat hang. Aku sudah jadi warga emas, 65 tahun, cucu 6 orang. Kalau ada kelapangan telefonlah aku 016 6326711. Atau email aku 0smandol65@gmail.com atau lawati blogku osmandol.blogspot.com. Assalamualaikum....

    BalasPadam
  2. Amboi sayang sungguh bini hang no .Umur dah setengah abad macam tu lah isteri mithali

    BalasPadam